Het kan voorkomen dat er een probleem of defect is met een van de producten die bij TeqTrade zijn aangeschaft. Van de dealer wordt verwacht dat hij de klant op een professionele en efficiënte manier kan helpen. Bij technische producten kan het voorkomen dat problemen geen defecten zijn maar een gebruikersfout. Veel van de problemen waar je tegenaan kunt lopen hebben we verzameld in de FAQ.
Support afdeling
Bij een probleem of garantiekwestie neem je contact op met onze service afdeling via sales@teqtrade.nl of je belt naar 088-0226999
Onze support afdeling zal in eerste instantie proberen het probleem via e-mail of telefoon op te lossen. Is dit niet mogelijk dan gaan we het product aanmelden voor een RMA. Als dealer zijnde ontvang je een referentie nummer van de RMA en onder vermelding van dit nummer kan het product retour gestuurd worden.
Afhandeling
Er zijn verschillende mogelijkheden wat betreft de afhandeling. Dit heeft o.a. te maken met de productgroep en aart van het probleem. In eerste instantie zal onze eigen technische dienst bekijken of het probleem te herstellen is, is dit niet mogelijk dan gaan we over tot vervanging of crediteren.
Garantie
Bij de meeste producten is er sprake van 2 jaar garantie. Onder garantie vallen:
· Producten die binnen 24 maanden na verkoop in de winkel (aantoonbaar met een winkelbon) defect raken of niet voldoet aan de door de fabrikant opgegeven specificaties.
· Een product wat defect of beschadigd geleverd wordt.
· Garantie geldt uitsluitend voor fabricagefouten.
· Een product dient zo compleet mogelijk retour gestuurd te worden, dus inclusief de standaard meegeleverde accessories